Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

wtorek, 23 marca 2010

Szafirowo

Nie przepadam za odcieniami niebieskiego, ale ostatnio ten kolor sam wpada mi w ręce
i przekonuję się coraz bardziej:)
Teraz w odcieniach modnego szafiru...


Barokowo? Agat i małe kryształki Swarovskiego w srebrze zawieszone na "kajdankach" :)




Szafirki Strass Swarovski



3 komentarze:

  1. ten agat ma niesamowity kolor, niespotykany! bardzo bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agat i małe kryształki Swarovskiego sa przepiękne ;) aż trudno oderwać od nich wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ipsa, Boniusia, bardzo się cieszę :)
    Pozdrawiam Was Dziewczyny ciepło

    OdpowiedzUsuń