Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

wtorek, 16 marca 2010

Swarovski Wing

Proste, zwyczajne, ale dla mnie pełne uroku kryształy Swarovskiego z nowej kolekcji
wiosna lato 2010


Capri Blue Wing w chabrowym kolorze na srebrnych biglach



Golden Shadow Wing na srebrnych biglach pozłacanych 24-karatowym złotem



4 komentarze:

  1. Monia,ależ piękne te kolczyki zrobiłaś...takie delikatne,eleganckie,cudne bigle,obejrzałam sobie też te wcześniejsze...niesamowicie się rozwijasz w każdej dziedzinie,także w biżu,piękne komplety z pereł słodkowodnych...jestem oczarowana...
    pozdrawiam
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  2. Anitko, bardzo Ci dziękuję za odwiedziny, ciepły komentarz i również serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są te chabrowe kryształy, chyba muszę się za takimi rozejrzeć dla siebie. Ps. Tworzysz piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Golden Shadow...to moje kolory, piekne w swojej prostocie kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń