Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

niedziela, 14 marca 2010

Mokait na wiosnę

Na giełdzie minerałów kupiłam sznur mokaitu.
Od razu wpadł mi w oko ze względu na tę kolorystykę; idealna na wiosnę - ciepłe brązy, beże, słoneczny żółty. Dodałam tylko drobne kulki w kolorze starego złota, a kolczyki zawiesiłam na srebrnych otwartych biglach pozłacanych 24-karatowym złotem i tak powstał ten komplet:)





4 komentarze:

  1. Keksowe naszyjniki mi spać nie dają ;)))

    Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu, dziękuję Ci serdecznie i ciepło pozdrawiam :) A szykuje się keks biało-niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny :)) Mogę go porwać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniu, a proszę bardzo :) Dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny i gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń