Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

niedziela, 27 lutego 2011

Łza

Naszyjnik z labradorytem (uwielbiam ten kamień) zawieszonym na długim srebrnym oksydowanym łańcuszku, w który wplotłam kryształki Swarovskiego w ciepłych odcieniach brązu i złota.
Labradoryt pięknie mieni się błękitem i złot0-brązową barwą



11 komentarzy:

  1. Beautiful work Monle!
    Greetings and happy new week.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lindissimo. Adorei! Beijinho, Lu

    OdpowiedzUsuń
  3. Labcio boski!!! taki okazały- cudny po prostu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny, bardzo efektowny w swej prostocie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam Kochane dziękuję:)
    Naszyjnik jest prosty, mało skomplikowany, ale kamień sam w sobie jest tak piękny, że nie chciałam przedobrzyć :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. W prostocie piękno :))

    OdpowiedzUsuń
  7. PIĘKNY TEN NASZYJNIK- JA TEŻ BARDZO LUBIĘ LABRADORYTY. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń