Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

niedziela, 13 lutego 2011

Muszla Paua, Muszla szara i Koral bambusowy

Bardzo długi naszyjnik stworzony z dużej muszli paua, zawieszony na dłuuugim srebrnym łańcuszku, w który wplotłam kryształki Swarovskiego w pasujących kolorach.
Muszla niesamowicie błyszczy w słońcu, ale niestety na zdjęciach nie umiałam tego lepiej pokazać.





I dwie duże zawieszki w postaci kul
Muszla szara ozdobiona kryształem Swarovskiego i srebrnymi talerzykami




oraz wielka kula Korala Bambusowego ozdobiona kulką marmuru koralowego również otulona srebrem



14 komentarzy:

  1. Piękny ten naszyjnik z muszlą paua.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne - szczególnie podoba mi sie koral
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój faworyt to pierwszy naszyjnik - uwielbiam perły i muszle :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. obie kule - zawieszki zawładnęły moim sercem!


    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nami:), Nika:), Nadiart:) Jagodzianka:) Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i miło mi, że się Wam podoba.
    Szkoda, że na zdjęciach nie widać tych wszystkich kolorów paua, ale światło pod zdjęcia jest na razie kiepskie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie naj, naszyjnik z Paua, bo świetnie dobrałaś kryształki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)
    Pozdrawiam filcowo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna muszla!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lunamin:) dziękuję i miło, że to zauważyłaś
    Jukika:) dziękuję bardzo za wyróżnienie
    Monroma:) super, że Ci się podoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Moją uwagę też zwrócił perfekcyjny dobór kryształków do muszli paua. A kule też super, bo niby minimalistycznie, a okazale.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszla jest cudna i mysle nad zakupem, tylko nie wiem czy jest ona czyms pokryta? lakierem? czy jakims innym zabezpieczaczem?

    OdpowiedzUsuń
  12. Rubinela:) dziękuję Ci Kochana
    Kasiu, z tego co wiem to muszla nie jest niczym pokryta, jest bardzo błyszcząca, ale ma również naturalne rowki/odpryski. Z tyłu powierzchnia jest perłowo-biała. Jak coś to napisz do mnie na maila, to podeślę Ci więcej zdjęć.

    OdpowiedzUsuń