Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

sobota, 6 marca 2010

Keks - 3K - Korale Koloru Koralowego

Król Karol kupił królowej Karolinie korale koloru koralowego :) :) :)

Te nie tylko mają koralowy kolor, ale w całości są wykonane z korala, tylko kule z przodu to marmur koralowy. Ten keks jest nieco ubogi w mieszkankę składników, ale spleciony jest z czterech "sznurów" podwójnej linki.


5 komentarzy:

  1. Piękny i żywy kolor :)Kompozycja ciekawa, zwłaszcza podobają mi się te kule.
    Z miłą chęcią zawiesiłabym go na szyi :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Król Karol to facet z gestem był,a każda kobieta w TYCH koralach może się poczuć jak królowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna ta Twoja biżuteria, i keksy, i błękitki, i dynki, i te krwiste korale - wszystkie naraz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekny, aż zabrakło mi tchu w piersiach...porywam i uciekam, nie oddam!

    OdpowiedzUsuń