Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

niedziela, 21 listopada 2010

Królowa Gotów w kolejnej odsłonie

Do złotych kolczyków z pereł Keishi stworzyłam bransoletkę i wisior do kompletu.
Bransoletkę splotłam z wielu pereł Swarovskiego w różnej wielkości, a pięć największych oprawiłam w urocze srebrne płatki. Tak dla ciekawostki dodam tylko, że na tę bransoletkę zeszło mi ponad 2m srebrnego drutu 999 na szpilki:)





I wisior dosyć długi (10cm) zebrany w kiść gron, a niektóre większe perły również ozdobiłam dodatkowo srebrnymi płatkami.



21 komentarzy:

  1. Prekrasno Monle!!!

    Veliki pozdrav.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę cuda!!! fajnie się robi gronka nie?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. So beautiful, so chic!!! Congratulations! Kiss, Lu

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna!!! ja w Cinderelli zużyłam 1.60- AG999 :) rewelacyjnie Ci wyszła i te kolory!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się każdy detal ... połączenie koloru ... wielkości elementów ... cały efekt jaki dzieki temu uzyskałaś bije elegancją i szykownością ale bez przepychu ... masz dar ... gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zondra, MarArt, Nika, Arteminorca, Martuś :)dziękuję Wam pięknie i bardzo mi miło, że się Wam podoba.
    MarArt, bardzo się cieszę, że do mnie zajrzałaś:) Oj fajnie, fajnie się plecie gronka, chociaż to dosyć czaso i pracochłonne.
    Tito, dokładnie niby tego nie widać, ale drut schodzi na metry:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Konstancjo:) dziękuję Ci za tak piękny i wnikliwy komentarz

    OdpowiedzUsuń
  8. Mm Bisutería:) thank you so much:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne prace, zwłaszcza bransoletka. :))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplet! Aleś się nakręciła loopów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny komplet! Wspaniały dobór pereł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Carmen:) cieszę się, że Ci się spodobała
    Ew:) oj żebyś wiedziała, trochę się nakręciłam:)
    Doti:) dziękuję
    Lunamin:) dziękuję i miło mi, że Ci się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. och... ten komplet po prostu zapiera mi dech, widziałam w galerii, genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze no, masz racje Monle, na głupie kolczyki Cyganeczki poszedł 1m, aż trudno uwierzyć :) pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zarówno bransoleta jak i wisior bardzo mi się podobają, ale w szczególności wisior za ten winogronowy kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna kolorystyka, idealny komplecik na kolację wigilijną
    pozdrawiam hania

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz jestem u Ciebie. Zauroczył mnie ten wisior, podobnie jak ten późniejszy szary. Są piękne.

    OdpowiedzUsuń