Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

poniedziałek, 1 marca 2010

Uroczo

Szkatułka z moim ulubionym motywem dziecięcym, ozdobiona delikatnymi ornamentowymi naklejkami i zamknięciem w kształcie kołatki w kolorze starego złota- nie chciałam tu za dużo ozdobników. Polakierowana na wysoki połysk:)



9 komentarzy:

  1. Chociaż ta dziewczynka niezmiennie kojarzy mi się z Violettą Villas to i tak szkatułka wyszła pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, ale mnie rozbawiłaś z tą VV :D ale faktycznie podobieństwo jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne to pudełeczko. Dziewczynka super. Może faktycznie trochę podobna do VV?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem, jak to mówią, mniej znaczy więcej :) Gdzie można kupić takie zamknięcia?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocurka, te zapięcia kupuje w sklepie z akcesoriami meblowymi, ale czasem też w Obi. To są różnego rodzaju gałki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jest!!! zachwycająca i delikatna!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczynka jest urocza :) Zamknięcie świetnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. To przez takie prace zakochałam się kiedyś w decu...

    OdpowiedzUsuń