Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

niedziela, 18 grudnia 2011

Purple Rain...

Ten fioletowy koral przeleżał zapomniany z innymi kamieniami chyba ponad rok zanim sobie o nim przypomniałam:) aż w końcu powstał ten naszyjnik.
Surowe owale korala robaczywego zabarwionego na fioletowy odcień połączyłam z oksydowanymi srebrnymi kulami i półkulami, a całość zawieszona na srebrnym łańcuszku.
W środku delikatna mała, fioletowa perła słodkowodna.


8 komentarzy:

  1. Beautiful necklace! I love purple colour very much!:)
    Well done!
    Greetings:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udany naszyjnik :) Jak mogłaś zapomnieć o takim ładnym koralu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zondra:) thank you, You're nice as always:)
    Ew, dziękuję:) Kupiłam go dawno temu i jakoś nie miałam pomysłu,schowałam do pudełka z resztą kamieni aż w końcu...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny naszyjnik :) śliczny kolor :) mój ulubiony zresztą :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze bardzo elegancki i soczysty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga, dziękuję:) ja też lubię fioletowy :)
    BUBA, dzięki za miłe słowa Kochana i odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chociaż trochę po czasie, ale jako "świątecznej nieobecnej" o wybaczenie proszę.
    Życzę Tobie i Twoim bliskim tego, by Rok Smoka okazał się dla Was rokiem spokojnym, pełnym wiary, nadziei i miłości. Rokiem silnym, bogatym w dobro i niespodziewane szczęścia. Życzę też, by podczas wszelakich gorszych chwil nie zabrakło Wam optymizmu a chmury szybko rozwiewał wiatr pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko :) serdecznie dziękuję Ci za życzenia i dobre słowo. Tobie życzę radości, uśmiechu, szczęścia wokół i nieustającej weny, a na końcu zdrowia, bo to ważne by było :)
    Dużo dobrego!

    OdpowiedzUsuń