Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

niedziela, 19 grudnia 2010

Silver Forest-Art Clay

Tym razem stworzyłam duży (7x4 cm) srebrny liść z oryginalnym pęknięciem przez środek, który ozdobiłam szafirowymi cyrkoniami. Oksydowany i mocno polerowany.





22 komentarze:

  1. Preciosa esta joya con los brillantes azules. Mis felicitaciones. Saludos. Victoria.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny. Zwykle nie podobają mi się liście w AC, ale te są idealne. I te cyrkonie. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ładnie się prezentuje :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki zimowy, zamrożony!! Bardzo ładny dizajn!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! Twój warsztat coraz bardziej się komplikuje :) sliczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo gustowny bardzooo...
    Jestem pod wrażeniem jak pięknie oprawiasz cyrkonie. Masz jakiś specjalny sprzęt to wycinania tych dziurek:)
    Moja glinka właśnie schnie, jutro wypalę i we wtorek powinnam się pochwalićJ))) Pozdrawiam cieplutko przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny liść! I przywołuje wcale nie zimowo zamrożone skojarzenia. Ja chcę zieloną wiosnę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana ja się przez Ciebie rozchoruje:D cudowny idealny oj... chyba już mnie zaczyna brać:D ja taki chcę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny jest mi ogromnie miło, że tak uważacie i dziękuję za tyle ciepłych słów i komentarzy:*
    Przesyłam Wam gorące uściski :)
    BUBAart, cyrkonie osadzam tak: lepię małą kulkę, wbijam w nią głęboko cyrkonię a potem obcinam glinkę wokół by nadać całości kształt. Całość schnie i na końcu przyklejam ją w tym przypadku do liścia, znowu schnie i wypalam:)
    Jak coś to pytaj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny- pięęęęęęęęęęęękny i już niedostępny- gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sylwia:) dziękuję
    Martuś:* dzięki Kochana i przyznam, że sama jestem pozytywnie zaskoczona.

    OdpowiedzUsuń
  12. PIĘKNY WISIOR- WYGLĄDA JAK PRAWDZIWY LISTEK( JEST NAWET O WIELE ŁADNIEJSZY:)) TRUDNO SIĘ ROBI TAKI WISIOR??? ILE CZASU ZAJĘŁO PANI JEGO ZROBIENIE? POZDRAWIAM SERDECZNIE I ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA MOJEGO BLOGA: http://kasiulkowetwory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Artystka26, miło mi, że do mnie zajrzałaś i że podoba Ci się wisior. Przyznam szczerze, że trochę się nad nim pomęczyłam i zajęło mi to kilka godzin, ale to pewnie dlatego, że dopiero zaczynam pracę z AC:)
    Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wychodzą Ci te liście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wisior przepiękny boże jaka Ty zdolna jesteś bardzo się cieszę że trafiłam na twój blog. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://magoniowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekny wisior,nie mogę się napatrzeć brak mi słów naprawdę...

    OdpowiedzUsuń
  17. KatiW, Małgonia, Brygitte, dziękuję bardzo i miło mi, że do mnie zajrzałyście:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. liść jest cudowny, wygląda jak prawdziwy!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Listek wyszedł idealnie, ślicznie uwidocznione unerwienie i piękny kolorek cyrkoni.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zainspirowałaś mnie i już- będę robić liścia. :)))

    OdpowiedzUsuń