Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

wtorek, 19 października 2010

Ulotne wspomnienia

Uwielbiam ten kolor-fiolet pod każdą postacią i lubię go łączyć z szarościami.
Poniżej naszyjnik stworzony z ametystowych cyrkonii o cudownym szlifie-niestety na zdjęciach nie zdołałam ująć w całości ich piękna.
Całość zawieszona na srebrnej żmijce.
(poprawiłam trochę zdjęcia)





Kolczyki do kompletu





14 komentarzy:

  1. Prekrasno i jako elegantno Monle!
    Tvoji radovi su divni, prava umjetnost!

    Lijep pozdrav iz Hrvatske.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne!
    Ten fiolet ma cudny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maksimum subtelności! Prześliczny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Wam Kochane bardzo dziękuję za takie miłe słowa :) Naszyjnik jest w rzeczywistości ładniejszy, ale nie umiałam tego uchwycić na zdjęciach. Jednak nie do końca radzę sobie z tą lampą i może uda mi się poprawić fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplecik, super dobrałaś te kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lara :) bardzo się cieszę, że Ci się podoba, a do fioletu od zawsze miałam słabość
    Decofabryka:) ślicznie dziękuję
    Muszę tylko poprawić trochę fotki

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeglądnęłam Twojego bloga i muszę wyrazić słowa uznania. Komponujesz biżuterię z klasą, wysmakowaną i elegancką. Stwierdzam to porównując moje składanki i stwierdziłam, że mam skłonności do przesytu. Od jakiegoś czasu zabrałam się za oprawianie kamieni. Nie jest to perfekcja, ale co tam, powoli, powoli... .Zapraszam w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  8. InusiaM :) a ja Ci pięknie dziękuję
    Rubinela :) jest mi bardzo miło, że obejrzałaś moje prace i dziękuję za tak miłe słowa- to dodaje chęci do pracy:) Bardzo chętnie zobaczę Twoją biżu-jestem ciekawa tej oprawy kamieni!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny, taki delikatny i elegancki, świetne kolory! Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski!!!!!Kochana zapraszam do mnie na chwileczke :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń