Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

niedziela, 3 października 2010

Gorąca czekolada i ...

Naszyjnik stworzony na zamówienie z liliowych ceramicznych kul w połączeniu z czekoladowymi kulami lawy wulkanicznej a wszystko zawiesiłam na brązowym rzemieniu.



12 komentarzy:

  1. beautiful Monle!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przypadły mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny. Kule lawy dodają charakteru delikatnym koralom z ceramiki - bez nich naszyjnik byłby mdły.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny naszyjnik, moja ukochana ostatnio ceramika i kolory które lubię w takim właśnie zestawieniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Zondra Art :* thank you
    Trzpiot, Mm Bisutería, Ew, Hanju :) dziękuję Wam Kochane!
    Ew, masz rację też na początku te kolory wydały mi się mdłe, ale jak zobaczyłam tę brązową lawę obok to już wszystko grało :):)
    Hanju:) bardzo się cieszę, że Ci się podoba:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny!!!! Monle Twije naszyjniki zawsze wpadają w oko, a keks- kiedy???? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, bardzo podoba mi się ta kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marta, Ewelina :) wielkie dziękuję :)
    Martuś, w głowie to mi się kilka keksów zrodziło, teraz zbieram tylko kasę na produkcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naszyjnik jest wyrazisty i z charakterem. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lunamin, Free-Soul :) dziękuję i bardzo się cieszę, że się Wam podoba

    OdpowiedzUsuń