Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

piątek, 29 października 2010

Szarości Swarovskiego-Nowość

Proste "zwyklaczki" Swarovskiego, ale nowe kształty i kolory w modnych szarościach na jesień oprawione w srebro.

Wild Hearts Black Diamond





Wing Silver Night




7 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się z takim szarym Swarovskim, jak dla mnie wyjatkowo ładny. Trochę w szarościach ostatnio pracowałam(a właściwie szary +róż; ostatni wpis),ale wisior powędrował, a sobie mam zamiar zrobić z olbrzymim granatowym dumortierytem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, te fiolety, szarości piękne - co Ty ostatnio tak moje kolorki pokazujesz? ;) Cudne takie szare Swarki, bardzo ładne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne te kanciate swarki, choć bardzo mi sie podobają nie kupuję, przyznam, że sparzyłąm sie na kryształach, u mnie przynajmniej zalegają!! a szkoda bo kazdy z nich ma swój urok i czar :/ ściskam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prekrasno,divno!!!

    Ugodan vikend.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby "zwyklaczki" ale bardzo wymowne. Ten kolor jest niesamowity, świetnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  6. mnóstwo tu u Ciebie inspiracji!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam Dziewczyny serdecznie za wszystkie komentarze i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń