Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

czwartek, 6 czerwca 2013

La-mon - sesja w plenerze

Z ogromną radością chcę się Wam pochwalić pierwszą, profesjonalną sesją mojej biżuterii:)
Autorem tych pięknych zdjęć jest Jakub Dziedzic - link
Polecam i dziękuję!
Modelka, która uroczo prezentuje moją biżuterię to Kasia, dziękuję.

Tematem przewodnim są kolorowe bransoletki z letniej kolekcji La-mon, które idealnie pasują do sportowej, codziennej stylizacji, a także eleganckiej kreacji.
W kolejnej odsłonie naszyjniki.
Mam nadzieję, że to nie jest ostatnia taka sesja i będzie ich więcej.
Serdecznie polecam  i życzę miłego oglądania


Zdjęcia: Jakub Dziedzic
Modelka: Kasia
Biżuteria: Monle

9 komentarzy:

  1. Piękna sesja z piękną modelką i piękną biżuterią:) Gratuluję Ci serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludkasz:) bardzo Ci dziękuję i ogromnie się cieszę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Svetta:) спасибо большое!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko super sesja! Zupełnie inny jest odbiór, jeśli biżuterię zobaczy się na modelce i to jeszcze w kilku różnych wydaniach :))
    Super i gratki!

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie sie prezentuje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Monroma:) dziękuję Ci bardzo i w zupełności się z Tobą zgadzam:) Już od dawna marzyła mi się taka sesja.
    Tiga:) dziękuję pięknie.
    Pozdrawiam Was Dziewczyny serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sesja! Biżuteria śliczna , modelka piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję serdecznie i jest mi bardzo miło, że Ci się podoba:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń