Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

poniedziałek, 13 września 2010

Koralowe wspomnienie lata

Stworzone jeszcze latem kolczyki i bransoletka z dodatkiem korala w oksydowanym srebrze




W bransoletce niektóre łańcuszki pozostawiłam srebrne bez oksydacji dla wzmocnienia efektu:)



14 komentarzy:

  1. Kolczyki mnie urzekly, nie dosc ze sliczne choc skromne, to jeszcze... zabawne :D Skojarzyly mi sie z postacia z South Parku (Ike) a scislej z jego glowa :D Ale na moje radosne odbicia nie zwracaj uwagi - ten typ tak ma ;)
    Jak zawsze czekam na kolejne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful work Monle!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kolczyki!! mają w sobie magię lata... a bransoletka równie ładna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. HEJ, NO WIDZĘ, ŻE TEŻ ZNALAZŁAŚ CIEKAWY POMYSŁ NA WYKORZYSTANIE SREBRNYCH PÓŁKUL :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolce, piękna bransa, ślicznie wyszły koral- uwielbiam, a w tych satynowych półkulach wygląda tajemniczo i niezwylke elegancko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Dziewczyny, fajnie, że się Wam podoba:)
    Joanka zaraz aż z ciekawości zerknę jak wygląda ten Ike, bo słabo kojarzę tę kreskówkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki bardzo mi się podobają, wyglądają niezwykle elegancko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne połączenie łańcuszków i korali - bardzo bardzo mi wpadła ta bransoletka w oko

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolczyki:)))) A bransoletka jaka oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewelina, Nadiart, Lara :) bardzo się cieszę, że te moje koralowe tworki przypadły Wam do gustu:)i dziękuję za miłe słowa
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie komponuje się koral w tych satynowanych półkulach. Piękna równieżansoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Barddzo fajna bransoletka. Lubię połączenia srebra oksydowanego i czystego. Mnaim.

    OdpowiedzUsuń
  13. połączenie srebra z czerwienią przypadło mi do gustu, bardzo interesujący komplet Ci wyszedł.
    pozdrawiam serdecznie,
    http://decou-galeryjka.blogspot.com/

    zapraszam przy okazji do zapisania się do BAZY WYMIANKOWEJ, która dzięki nam wszystkim stanie się składnicą nieskończonej ilości prezentów dla nas i naszych bliskich!:)
    http://baza-wymiankowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń