Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

piątek, 29 stycznia 2010

Keks- czarny ze szczyptą różu

Jakiś czas temu zrobiłam naszyjnik z pereł, teraz chciałam większy, bogatszy, bardziej obfity i powstał taki keks :) Keks, bo jest tu wszystko co miałam pod ręką: na trzech sznurach z podwójnych linek są perełki słodkowodne, howlit, onyks, marmur różowy, lawa wulkaniczna, czarne kamyki i drewniane elementy zapięte srebrem. Do naszyjnika dorobiłam też niewielkie kolczyki z howlitu, bo to naszyjnik ma być główną ozdobą.




Kolczyki jako dodatek


6 komentarzy:

  1. Piękny naszyjnik! Bardzo elegancki.
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy się na niego patrzy, to aż chce się go posmakować, jest też bardzo pomysłowy:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam Dziewczyny za tak ciepłe słowa i bardzo się cieszę, że Wam przypadł do gustu :)
    Mam zamiar zrobić jeszcze większy i bardziej obfity.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kolczyki aż by się chciało zjeść. Dodałam Cie u siebie na listę jeśli można :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madzioola jest mi bardzo miło i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń