Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

niedziela, 2 września 2012

Pocztówki znad morza

W sumie to mój pierwszy wyjazd nad polskie morze w lecie (kiedyś jako dziecko byłam jesienią, dawno temu:)). Jedyna rzecz do której musiałam przywyknąć to pogoda, a raczej brak słońca:( ale z czasem się przyzwyczaiłam i zaczęłam się cieszyć tym, co mnie otacza. Pozostały cudowne wspomnienia... Zapraszam do oglądania

Gdańsk- oczarował mnie zupełnie. Piękne, zadbane, czyste miasto z niesamowitą architekturą i zabytkami. Cudowne zakamarki, plątanina uliczek, a za każdym rogiem wyłania się coś interesującego. Polecam!

Ulica Mariacka, moim zdaniem powinna się nazywać bursztynowa:) Pełno tu biżuterii z bursztynu i sklepów jubilerskich. Mała, wąska i niesamowicie klimatyczna uliczka


Westerplatte
Chłapowo


Łeba, wydma Łącka
Plażą szły Zakonnice:)
Latarnia Morska w Stilo

6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia - myślę że wyjazd się udał sadząc po takich fotkach :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa:) tak, wyjazd się udał:) i zawsze dobrze to chociaż chwilę odpocząć od pracy, szkoda mi tylko tego słońca, chociaż były dni, że pięknie świeciło!
    Ew:) Zakonnice też mnie ujęły swym błogim spacerem po plaży:)
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję Wam za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  3. w Gdańsku była? i mnie nie odwiedziła? ;)
    a do braku pogody to jak się tu mieszka, niestety trzeba przywyknąć na stałe; jak w całej Polsce zapowiadają upały, to w Gdańsku oznacza 25st. jak piękną letnią pogodę, to u nas 20st., jak w reszcie kraju 20st. tutaj 16 ... W tym roku średnia temperatura to pewnie 18 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, wyjazd jak widać udany. Ja pamiętam jedno ze szkoleń na jakich byłam w listopadzie w Kołobrzegu i było cudnie:-) Nie tylko latem morze ma swój urok...

    OdpowiedzUsuń
  5. Konstancja, Kochana wybacz! W Trójmieście byliśmy zaledwie 2 dni, ale w Gdańsku się zakochałam, piękne miasto:)
    Ściskam:)
    Edytko:) dziękuję. Teraz pozostały mi wspomnienia:) i oby szybko do następnego lata!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń