Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

czwartek, 25 listopada 2010

W szarości zebrane

Wisior tym razem w szarościach, stworzony na zamówienie z pereł Swarovskiego w dwóch odcieniach szarego oraz z odrobiną kryształów Swarovskiego, a wszystko w srebrze.



10 komentarzy:

  1. I like his very much! Congratulations!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śzarości śliczności i jakie modne.......:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, zachorowałam na niego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny, tak kobiecy i delikatny, lecz z mocnym metalicznym akcentem, wprost istota elegancji.
    Pozdrawiam Cię ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam pięknie za tak miłe komentarze i jest mi baaaardzo miło, że wisior się Wam podoba:*
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamrożona kiść winogron.
    Piękny wisior!
    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Och jak ja lubię takie szarości, przepiękny....

    OdpowiedzUsuń