Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

środa, 21 kwietnia 2010

Maki w kuchni

Skończyłam makowy komplet do kuchni dla koleżanki. Będzie pasował do wcześniejszej makowej szkatułki. Wszystko wykończone matowym lakierem i utrzymane w surowym, trochę rustykalnym stylu.

Pojemnik na sól widok z przodu


Widok z boku

Widok z boku

Widok z tyłu


Skrzynka na przyprawy




8 komentarzy:

  1. Uwielbiam maki, a pojemnik i skrzynia w twoim wykonaniu, bardzo i to bardzo przypadli mi do gustu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lietdeco, pięknie Ci dziękuję za takie słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny komplet, żałuję bardzo ze to nie ja jestem Twoją koleżanką :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga, Izary bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muy linda!
    Sandra, desde Buenos Aires, Argentina

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful work and blog!
    Best regards from Croatia.
    Zondra Art

    OdpowiedzUsuń
  7. Sandra, Zondra Art I'm very glad that you like my blog and my work.
    Thank you for your words and being here :)

    OdpowiedzUsuń