Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

piątek, 20 lutego 2015

Granatowe bransoletki z sodalitu, La-mon

Niedawno, trochę przez przypadek wpadły mi w ręce kamienie sodalitu i od razu przypadły mi do gustu. Jestem zauroczona tym kamieniem.
Jest to rzadki minerał, który pojawia się w niektórych rejonach naszego globu.
Patrząc pod kątem znaków zodiaku to kamień dla Strzelca i Panny.
Kolor sodalitu jest nierównomierny, głównie to mieszanka bieli i różnych odcieni granatu i niebieskiego z elementami szarości lub brązu.
To kamień logicznego myślenia.

Moja ulubiona bransoletka to ta z matowych kul sodalitu:)






Bransoletka z matowym kul sodalitu ozdobiona srebrną zawieszką w kształcie koniczyny



Bransoletka z mniejszych (8mm) kul sodalitu ozdobiona srebrną zawieszką w kształcie piórka


1 komentarz: