Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

czwartek, 27 marca 2014

Blue, naszyjnik z agatów

Długi, surowy naszyjnik stworzony z błękitnych agatów z widocznymi druzami (geody), które pięknie mienią się słońcu.
Kamienie wplotłam w srebrne ogniwa łańcuszka



6 komentarzy:

  1. Witaj Jagodzianka:)
    Dziękuję za miły komentarz i cieszę się, że Ci się podoba:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello:
    Bardzo interesujaca,delikatna forma naszyjnika o nowoczesnym wygladzie.
    Fajne elementy laczeniowe i wspaniale kamyczki.
    Niebieski jest chyba bardzo lubianym i zawsze chetnie noszonym kolorem.
    -Usciski-
    -Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Halinko:)
    Nie miałam na początku przekonania do tych agatów z geodytami, ale jak zobaczyła je żywo to już wątpliwosci zniknęły:)
    Bardzo dziękuję za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Ludkasz:)
    Dziękuję serdecznie

    OdpowiedzUsuń