Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

niedziela, 24 marca 2013

Kolczyki z czarnych pereł

Do bransoletki midnight z kolekcji Glamour stworzyłam długie kolczyki z czarnych pereł zebrane w grona i zawieszone na srebrnych biglach.
Kolczyki powstały na prośbę klientki do kompletu.



3 komentarze:

  1. Witaj.Piękny komplet. Obejrzałam wcześniejsze Twoje prace-piękne. Takie dworskie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Alicjo:) Bardzo jest mi miło i dziękuję. Cieszę się, że podoba Ci się ta kolekcja.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń