Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

niedziela, 6 maja 2012

Hedera- Bransoletka z zielonych pereł

Tym razem w zieleni. Hedera, bo skojarzyła mi się z bluszczem, który właśnie sadziłam:)
Kolejna bogata w formie bransoletka z kolekcji Glamour, wykonana z mnóstwa pereł i kryształów Swarovskiego.








5 komentarzy:

  1. Piękna kompozycja kolorystyczna:-))

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszla swietna:)

    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. EWA:), Martuś:), Nika:), Madzia:) bardzo Wam dziękuję!
    Trochę będę zamęczać tymi bransoletkami, bo mam do nich słabość od dłuższego czasu:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń