Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

niedziela, 11 marca 2012

Jaspis cesarski

Znalazłam dwa piękne okazy jaspisu cesarskiego i to w moich ulubionych kolorach i stąd te wisiorki...

Gala- w odcieniu trawiastej zieleni, w ozdobie kilku drobnych kryształków Swarovskiego i perły rzecznej




Viola- odcieniu fioletu również ozdobiony kryształkami Swarovskiego i fioletową rzeczną perełką


10 komentarzy:

  1. Piękne wisiory! Kiedyś miałam przyjemność robić komplet z zielonego jaspisu cesarskiego. Przeurocze wspomnienia, bo kamień jest magiczny. Te kolory, spękania, mrrr. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wisiorki :) to też moje ulubione kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nurrgula:) dziękuję i masz 100% rację jeśli chodzi o urok tego kamienia
    Aga:) dziękuję za miły komentarz
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. que piedras más bonitas, me gustan!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wisiory! Też uważam, że jaspisy są niezwykłe ... każdy inny i każdy piękny. I nic więcej już do nich nie trzeba :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mar Bisutería:)Muchas gracias por sus amables palabras
    Agnieszka:) dziękuję! Masz w zupełności rację, dlatego wplotłam tylko kilka Swarków, chociaż lubię ozdobniki:)Również ciepło Cię pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny naszyjnik. Jaspisy cesarskie są urzekające, jedyny minerał, który jest wyżej na mojej prywatnej liście to labradoryt;). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewelina:) dziękuję za ciepłe słowa. Ja mam tak samo, labradoryt to mój bezkonkurencyjny nr 1 :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekne, cudne kolory, ksztalty super :) bardzo bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello!
    I invite you to visit Blogspot Directory
    I am a member of Directory Blogspot and I create
    I think this community could also interest you.
    His goal: to familiarize your blog, and thus the possibility to exchange with various countries, whether cultural or other
    The more people and more opportunities it will give, you are some sort of ambassador of this blog, it has also to do you know after contactset your friends!
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    I wish you a great day
    friendly
    Chris

    OdpowiedzUsuń