Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Malina w złocie

Hmmm... uzależniłam się od bransoletek. Pasują na każdą okazję i lubię mieć po jednej w każdym kolorze:)
Ta poniżej jest podobna do jednej z już stworzonym, ale tym razem róż jadeitu jest bardziej intensywny i zakończenie ozdobiłam drobnym liściem, z pozłacanego srebra.




11 komentarzy:

  1. "Hmmm... uzależniłam się od bransoletek." Skąd ja to znam ;) A ta jest świetna - kolor kamieni i połączenie ze złotem - brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prekrasna je,boja je moja omiljena!
    Lijep pozdrav iz Hrvatske:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super połączenie kolorystyczne, ten jadeit wygląda bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Kochane :)
    Ew:)dziękuję i rozumiem, że też nie umiesz się oprzeć bransoletkom, chociaż pewnie masz ich kilka :)
    Monia:) masz rację też róż jest smakowity, dziękuję
    Zondra:) Thank you so much! I appreciate every your comment:)
    Ewa:) Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle kobieco i subtelnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam bransoletki! A ta jest piękna i soczysta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna, landrynkowa, po prostu cudeńko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Apetyczna ta malinowa bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń