Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

niedziela, 22 maja 2011

Dla Mamy

Bransoletka na Dzień Mamy dla mojej Mamci oczywiście:)
Stworzona z dużych pereł Swarovskiego night blue (12 mm) w połączeniu ze złotem i srebrem.
Taki marynarski styl na lato.
Super wygląda na dłoni... chyba też sobie taką zrobię :)




4 komentarze:

  1. Urocza! Niech się mamie dobrze nosi :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie kolorów :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak napisałaś w marynarskim stylu :) Mam nadzieję, że prezent się spodobał?

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie takie lubię. Śliczna bransoletka.

    OdpowiedzUsuń