Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

niedziela, 4 lipca 2010

Unique Lady

W ramach rekonwalescencji, zbierania sił i chwilowej utraty weny :) powstały takie kolczyki.
Proste i delikatne z kul niesamowitego uleksytu i fioletowych maleńkich perełek słodkowodnych przedzielonych srebrnymi ogniwami na smukłych biglach.



7 komentarzy:

  1. Śliczne maleństwa. Życzę szybkiego powrotu do pełni sił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powiedziałabym nawet, że prześliczne:):):)
    lubię takie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. ew :) dziękuję Ci pięknie
    jola_zola:) serdecznie dziękuję i bardzo się cieszę, że przypadły Ci do gustu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, nawet bardzo - podoba mi się twój Glamurowski minimalizm!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadiart :) bardzo mi miło, że tak piszesz, dziękuję :) i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany jakie one śliczne!!! pozwolisz, że spróbuję zrobić podobne?

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzpiot, oczywiście, nie ma problemu:)

    OdpowiedzUsuń