Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

środa, 5 maja 2010

The Bordeaux Queen-Perły Swarovski

Kolejne kolczyki z serii "królewskich" ;)
W roli głównej tym razem perły Swarovskiego w kolorze bordeaux oprawione pozłacanym srebrem, zawieszone na ostatnio moich ulubionych biglach.


7 komentarzy:

  1. Lubię swoją pracę, blog, wszystko.
    Bardzo twórczy i ciekawy. Ja was posyłam pozdrowienia z Chorwacji.
    Zondra Art

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne!!!! jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory az dech zapieraja.Spac dzis chyba przez te kolczyki nie bede choc przeciez nie lubie zlota.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zonda Art, I'm so happy that you like my work and be my guest :) Thank you very much!
    Tito, bardzo dziękuję za takie słowa
    Haniu, życzę Ci kolorowych snów, spij dobrze mimo wszystko :) i dziękuję Ci pięknie- ja też przekonuję się do złota.

    OdpowiedzUsuń
  5. baaardzo eleganckie takie Twoje :)

    OdpowiedzUsuń