Moja Kraina



To miejsce to galeria mojej biżuterii.
Zapraszam serdecznie do oglądania...
Jeśli jest coś, co przypadło Ci do gustu, napisz do mnie

Kontakt:
monle@wp.pl


Zdjęcie główne:Kirsty Mitchell "The Lavender Princess"

Galeria: Biżuteria monle

Bransoletki La-mon

Biżuteria Ślubna Monle

sobota, 24 listopada 2012

Czarna rosa i Wahadło z onyksu

Czerń, bezwzględnie elegancka!
A długie smukłe kolczyki stworzone z czarnych pereł Swarovski ozdobione srebrnymi sztyftami z onyksu to klasyka kobiecej elegancji:)


Wahadło stworzyłam z dwóch dużych fasetowanych kul onyksu zawieszonych na srebrnych łańcuszkach.
Wisior idealny na każdą okazję...


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wisiorek, taka klasyka pasująca do wszystkiego. Ciekawi mnie tylko wielkość kul.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Kotka:) Kule są wielkości 18 i 14 mm.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste ale niezwykle efektowne! Kolczyki chętnie bym ponosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu:) dziękuję bardzo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny i elegancki komplecik :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo :) i również serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń